Goat Science and Production

نویسنده:

Sandra G. Solaiman

مترجم:

ناشر:

Blackwell Publishing

تعداد صفحات:

425

سال انتشار:

2010

کتاب “Goat Science and Production” یک منبع جامع است که به عنوان یک راهنمای جامع در حوزه علم بز و اصول تولید آنها طراحی شده است. با افزایش محبوبیت بزها در ایالات متحده به خاطر محصولات شیری و گوشتی آنها، این کتاب به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای اپراتورها، مدیران، دانشجویان و تمام علاقمندان به تولید و مدیریت بزها ارائه می‌شود.

اگرچه دانشگاه‌های ایالات متحده بیشتر در برنامه‌های تحقیقاتی و گسترش مرتبط با بز مشغول به فعالیت هستند تا هر زمان دیگر، اما تعدادی از آن‌ها در زمینه علم و مدیریت بز دوره‌های آموزشی ارائه می‌دهند. آخرین کتاب جامع در زمینه بز با عنوان “علم بز و تولید” به قلم نویسنده‌ای به نام گال (۱۹۸۱) بیش از یک چهارم قرن پیش منتشر شده است، در حالی که کتاب جدیدتری با عنوان “بزها: زیست‌شناسی، تولید و توسعه در آسیا” نوشته دوندرو (۲۰۰۷) تمرکز خود را بر روی منطقه آسیا گذاشته است. این کتاب به دنبال پاسخ به نیازهای مطالعه‌کنندگان به یک کتاب جدید و جامع در زمینه علم بز و تمامی روش‌های تولید قابل اجرا بوده و به عنوان یک منبع کامل و به‌روز اطلاعات در زمینه علم بز و اصول تولید طراحی شده است.

این کتاب به عنوان یک منبع درسی برای دوره‌های علم حیوان در سطح جوانان و سال‌های پایانی مناسب است و می‌تواند به عنوان یک دوره اولیه در سطح کارشناسی نیز تدریس شود. به علت عمق اطلاعات علمی ارائه شده در زمینه علم حیوان و دامپزشکی، این کتاب برای استفاده در آموزش دانشجویان دامپزشکی نیز مناسب بوده و همچنین به عنوان یک منبع معتبر برای دامپزشکان، اساتید، پژوهشگران، متخصصان گسترش، مدیران، مشاوران و همه‌ی علاقمندان به حوزه بزها قابل توجه است.

موارد مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام یوتیوب واتساپ واتساپ تلگرام
فروشگاه
خانه